خب مثل همیشه سوالات رو تیتر وار مینویسم و یقینا سوالات پشتیبانی از این قضیه مستثنی نیست

۱- مشاوره خرید چه محصولاتی رو شامل میشه ؟؟

شما میتونید برای تهیه ساعت به صورت عمده با پشتیبانی تماس بگیرید و از نوع محصولات موجود و اینکه از چه محصولاتی تو فروشگاهتون استفاده کنید مشورت بگیرید . این تلفن مستقیما بدون هیچ واسطه ای به فروشگاه وصل میشه

۲- برای خرید تکی محصولات هم امکان پشتیبانی مشاوره هست ؟؟

خب واضحا این مورد خیلی سلیقه ای هست و زیاد مشاوره تلفنی موثر نیست. ما سعی کردیم برای حل این مشکل توضیحات مختصری در مورد برند های مختلف ساعت در سایت ایجاد کنیم . و توضیحات و فیلتر های محصولات رو به گونه ای قرار بدیم که نیاز شما برای خرید رو حل کنه. اما باز هم میتونید با ما تماس بگیرید و یا ایمیل بزنید مخصوصا وقتی که بین چند مدل در سایت نیازبه کمک جهت انتخاب دارید .

۳- باشگاه مشتریان چیه ؟؟

یک مکان مناسب جهت پشتیبانی و ارتباط همیشگی ما با شماست.

شما تو این بخش از سایت میتونید ثبت نام کنید واز امتیاز های و جشنواره هایی که در سایت ایجاد میشه هم با خبر بشید و هم یک امتیاز همراهی ویژه از ما برای خرید های آینده بگیرید .

به خاطر همین توصیه میشه قبل از خرید اول حتما عضو این مجموعه بشید . البته این بخش صرفا برای مدیر سایت قابل نمایش هست و برای شما باشگاه مشتران حکم همون حساب کاربری رو داره

۴- از کجا متوجه بشیم که سفارشمون در چه مرحله ای هست ؟؟

برای این نکته باید حتما قبل از خرید وارد حساب کاربری بشید .

یک حساب در فروشگاه اینترنتی زیرو واچ ایجاد کنید. همچنین شما میتونید به ما پیامک بدین یا تماس بگیرید و بپرسید که سفارش شما در چه مرحله ای هست.

۵- چه زمان هایی امکان تماس با پشتیبانی زیرو واچ وجود داره ؟؟

شما میتونید در تمام ۲۴ ساعت با ما در ارتباط باشید روش های ارتباط با ما نیز در این صفحه موجوده

این مطلب هم تموم شد . سوالاتون رو برامون بفرستید تا این صفحه کامل تر بشه .

2 دیدگاه برای “سوالات از پشتیبانی ساعت زیرو واچ

  1. profile avatar
    سعید گفته:

    سلام. بنده یک ساعت خریداری کردم الان که به دستم رسیده آرم داخل ساعت کنده شده بوده ، تماس هم که میگیریم کسی جواب نمیده…
    الان باید برا مرجوع کردن چیکار ککنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *