مخاطب این نوشته کیست؟

همین اول کاری بگم که مشتریانی که از ما خرید عمده میکنند نیاز نیست کل این مطلب رو تا اخرش بخونند و همینجا بهشون میگم که هر جای ایران که باشید هزینه ارسال محصولاتی که از زیرو واچ خرید می کنید رایگان هست و به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشید

خب حالا که بخشی از مخاطبین وضعیتشون مشخص شده میریم به ادامه موضوع

ارسال رایگان ساعت های تک فروشی

وقتی که داشتیم تنظیمات ارسال کالا رو انجام میدادیم به این فکر افتادیم که در چند شهر مختلف انبار محصولات داشته باشیم تا بتونیم هزینه های انتقال و ارسال ساعت ها به حداقل ممکن برسه.

به خاطر همین در چندشهر به صورت ویژه مثل مشهد و تهران و…در کمترین زمان ممکن  محصولات زیرو واچ به دستتون میرسه. یقینا این کار باعث شده که در این شهر ها هزینه پست کم بشه و ما هم برای مشتریان این هزینه رو به حساب نیاوردیم و در نظر نگرفتیم .

امیدوارم این هزینه در طول سال ها به قدری  زیاد نشه که مثل بعضی فروشگاه ها مجبور بشیم هزینه پست رو جدا بگیریم …. خداروشکر فعلا شرایط نسبتا خوبه و ما همچنان بر ارسال رایگان تاکید داریم.

خوب این شهرهای ویژه در حال تغییره و به همین دلیل شما هنگام تکمیل سفارش باید مشاهده کنید که اسم منطقه و محلی که در اون زندگی میکنید فی الحال ( هم اکنون و در همین زمان ) شامل شهر های ویژه پستی زیرو واچ  میشه یا نه.

البته سیستم خودش توسط بررسی لوکیشن اینترنت سیستمتون این مورد رو لحاظ میکنه( از این رو خواهشا از اون نرم افزار های تغییر دهنده آی پی و… استفاده نکنید ) و نیاز نیست برای این مورد وقت بزارید.

ارسال رایگان بسازید

از الان میتونید دست به کار بشید و به صورت کاملا منظم دور هم جمع بشید ادرس محل زندگی خودتون رو در پست های مختلف سایت بفرستید و ما را مجاب کنید که پست رایگان رو هم به شهر شما اظافه کنیم. این روش موثر ترین راه حله و پیچیدگی خاصی نداره.

ما هم سعی میکنیم که خودمون به صورت خود جوش روز به روز  این شهر ها رو اظافه کنیم و بتونیم ارسال محصولات زیرو واچ رو به سریعترین نحو ممکن افزایش بدیم تا این نگرانی مشتریان زیرو واچ هم حل بشه .

حال اگر همچنان اسم شهرتون برای ارسال ساعت تایید نشد و اسم شهر و محل زندگی در لیست نبود باید از روش های زیر استفاده کنید.

روش های جایگزین ارسال رایگان

زیرو واچی های جدید

یک  شگفت انگیز دیگه برای افرادی که نگرانی هزینه ارسال ساعت و مدت رسیدن محصول رو دارند اینه که میتونند قبل از خرید محصولات زیرو واچ در قسمت حساب کاربری ثبت نام کنند و اگر برای اولین بار مشتری ما باشن میتونند برای یک نوبت خرید از پست ویژه رایگان محصولات زیرو واچ استفاده کنند و یقینا هیچ چیز لذت بخش تر از این روش نیست.

البته بعضا دیده شده که مشتریان برای این که ارسال رایگان داشته باشن از چند نام کاربری وشماره تلفن و… استفاده میکنند اما زیرو واچ به این دوستان توصیه میکنه که به سوال بعد توجه داشته باشن و بعد به این حرکت به نوعی هوشمندانه اقدام کنند 

شاید بپرسید دیگه چه راهی برای ارسال رایگان هست ؟؟؟

خب  باید بهتون بگم که شما به ازای هر خریدی که از سایت زیرو واچ انجام میدین و یا فعالیت هایی نظیر عضویت در شبکه های اجتماعی( مثل ایننستاگرام – تلگرام – گپ و…. که میتونید ر صفحه ارتباط با ما پیدا کنید )  وهمچنین معرفی افراد میتونید امتیاز جمع کنید ( این امتیاز ها قابل انتقال به حساب  دیگری نیست وبهتره همیشه با یک حساب خرید کنید )

با این امتیاز ها هم میتونید از زیرو واچ ارسال رایگان بگیرید هم میتونید امتیاز هاتون رو به کد های تخفیف زیرو واچ و هم سایر فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید. البته فقط کافیه در این راه کمی صبر داشته باشید تا امتیاز ها جمع بشه .

البته اگه همراه جشنواره های ما باشید می تونید یک شبه راه هزار ساله رو طی کنید و شاید برای همیشه ارسال رایگان و کلی تخفیف داشته باشید به خاطر همین موضوع توصیه میکنیم در خبرنامه وشبکه های اجتماعی همراه ما باشید تا سریع بتونید از این فرصت ها استفاده کنید.

این موضوع به پایان رسید. دوستان عزیر مباحث مرتبط وبلاگ و کلی دانستنی در مورد ما رو میتونید از صفحه وبلاگ در فهرست اصلی مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *