خب مثل همیشه به صورت تیتروار سوالات رو مطرح میکنم آخرش اگه سوالی از حساب کاربری براتون حل نشد برامون حتما پیام و کامنت بزارید.

برای ساخت حساب کاربری به چه مواردی نیازه ؟؟

در کل بخوام بگم هر چی اطلاعات رو کامل تر بنویسید خیال خودتون و زیرو واچ رو راحت کردید

نظر من اینه که همون اول اطلاعاتی مثل آدرس و شماره و ایمیل و نام و نام خانوادگی رو دقیق پر کنید که مشکلی در روند خرید پیش نیاد .

موارد استفاده اطلاعات شما هم تو بخش حریم خصوصی توضیح دادم میتونید نگاه کنید .

چرا نمیتونم از تایید پیامکی وارد پنل سفارش بشم ؟؟

ما سعی کردیم سامانه پیامکمون برای همه شماره ها پیام بفرسته اما اگر شما پیام های تبلیغاتی و.. رو مسدود کرده باشید راهی به جز ورود از طریق ایمیل یا پست الکترونیک ندارید.

اگر تمایل دارید میتونید پیام های تبلیغاتی رو دوباره فعال کنید . البته الان که فکر میکنم خب هیچ کسی این کار نمیکنه . کلا این کار درست نیست. و همینجا حرفمو پس میگیرم. پس اگه به مشکل خوردید با همون پست الکترونیک وارد بشید.

رمز عبور حساب زیرو واچ رو فراموش کردم چه کنم ؟؟

بهترین راه اینه که از همون اول که حساب ایجاد کردید با شماره تلفن وارد بشید و یقینا در موارد بعدی نگرانی فراموشی رمز عبور رو ندارید و از طریق پیاک وارد حساب خودتون میشید .

اگر هم غیر از این بود زیرو واچ میتونه یک رمز جدید برای ایمیل یا پست الکترونیک شما ارسال کنه تا شما یک رمز جدید بسازید.

چه طور میتونم پنل عمده فروشی باز کنم ؟؟؟

خب خیلی عالیه ما این سوال رو در یک نوشته دیگه پاسخ دادیم میتونید به اونجا یه نگاه مختصر و مفید بندازید. البته همینجا میگم که کار پیچیده ای نیست و زیاد طول نمیکشه و روند کلیش شاید با یک حساب زیرو واچ معمولی متفاوت باشه ( همینجا کلیک کنید )

چه طور میتونم از مراحل سفارش مطلع بشم ؟؟؟

تمامی مراحل خرید شما از طریق پیامک براتون ارسال میشه. از این رو خواهشمندیم شماره تماس رو دقیق پر کنید تا مشکلی پیش نیاد. اگر متن رو کامل تا اینجا خونده باشید متوجه هستید که ممکنه برای تعدادی از عزیزان پیامک ارسال نشه

از این رو دوستان میتونند به روش هایی که تو صفحه تماس با ما اشاره شده با ما در ارتباط باشند .همچنین تو پنل کاربری مراحل سفارششون رو مشاهده کنند.

فکر کنم علی الحساب تعدادی از دوستان نفس راهت کشیدن سر این قضیه. خداروشکر

ایاامکان ویرایش اطلاعات در پنل زیرو واچ هست ؟؟

بله شما در هر زمان میتونید اطلاعات حساب زیرو واچ خودتون رو ویرایش کنید

هر روز به این سوالات اظافه میکنیم تا دسترسی به سفارش و خرید محصولات زیرو واچ راحت تر بشه پس همراه ما باشید و همیشه به صفحه وبلاگ ما سر بزنید .

طبق معمول هم کامنت وپیام فراموش نشه

خودم و شما عزیزان رو به خدا میسپارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *