کد تخفیف واقعی یا تبلیغات سایت ؟؟


توصیه مشاوران چه بود؟

وقتی که سایت را راه انداختیم و به مشاوردهنده ها سر میزدیم و از روش های تبلیغات می پرسیدیم همه می گفتند که کاری ندارد در صد کد تخفیف سایت را بالا ببرید خود کاربران مشتاق می شوند و سایتتان را انتخاب می کنند و همینجوری سایت را به دوست خودشان معرفی میکنند به فامیل ها و همینطور این چرخه ادامه پیدا می کند .

اما برای خودم این قضیه سخت بود که از روش های به قول خودمان کمی ناجوان مردانه برای ارائه تخفیف ها استفاده کنم سعی کردم صداقت در خرید را رعایت کنم .

خودتان هم میدانید ما یک فروشگاه عرضه کننده فروش کلی محصولات ساعت در مشهد هستیم و قیمت کالاهایمان هم معلوم هست چرا باید چند برابر قیمت ها را بالا ببریم و سپسس با تخفیف های ۳۰ % و ۴۰ % و ۵۰% تخفیف و یا درصد دیگری محصولات را در سایت قرار بدیم که مثلا ما خیلی خوبیم هیچ کس مثل ما تخفیف نمیدهد وحال بیاید شما از تخفیف ما بر خوردار شوید.

به هر حال به نکته ی زیر که خلاصه این قسمت اول است توجه کنید

نکته تخفیفی مهم

*** تخفیف محصولات زیرو واچ بر اساس قیمت واقعی محصول سنجیده می شود . پس از همین الان بگویم انتظار تخفیف های بالا را نداشته باشید و حتی کمترین تخفیف ها را بالاتر از تخفیف های سایر سایت ها بدانید. شما مختارید تخفیف اصل بگیرید یا صرفا از درصد تخفیفی بالا سایت ها استقبال کنید.

شما میتوانید محصولات ما را مقایسه کنید البته یادتان باشد در این مقایسه به جز قیمت خود ساعت هزینه بسته بندی و پیک و خیلی موارد دیگر را هم در نظر بگیرید . اگر در مورد پیک و ارسال رایگان محصولات سوال داشتید بخش ارسال رایگان را مشاهده کنید


قیمت ساعت چگونه حساب می شود؟

قیمت ساعت جشنواره تخفیف


مقدمه ای کوتاه

واضحا ساعت هایی که در کشور ایران موجود هستند از مدل ساعت دیواری گرفته تا ساعت های رده پایین مچی و ساعت های لوکس همگی از خارج از کشور وارد می شود. بعضی ساعت ها از کشور های چین و کشور امارات و کشور های حوالی خلیج فارس و بسیار اندک از کشور های مطرح تولید ساعت مثل سوئیس و المان و…

متاسفانه هنوز کشور ما ایران در زمینه تولید ساعت انچنان گسترده قدم برنداشته است. اما اگر به صفحه درباره ما مراجعه کرده باشید ( لینک صفحه ) خواهید دید که ما روی تولید ساعت ایرانی خیلی حساب باز کرده ایم .

تلاش و سعی زیرو واچ این است که با افتخار از اولین تولید کنندگان ساعت ایرانی باشد.

شفافیت قیمت ساعت در زیرو واچ

شفافیت قیمت ساعت

زیرو واچ یکی از وارد کننده های معتبر در ایران است که سال ها در تهران و سپس در مشهد مقدس فعالیت کرده است . قیمت ساعت ها با توجه به نوع و روش واردات ساعت به کشور و و میزان و حجم ورود ساعت و قیمت ارز و مارک و برند بودن ساعت و خیلی مباحث مختلف تاثیر گذار بر این مورد تعیین می شود.

با توجه به اینکه اغلب عدد مصوبی برای این محصولات در نظر گرفته نمی شود رنج قیمت مختلفی در بازار مشاهده می شود.

قیمت تمام شده کلی که با احتساب هزینه واردات و… که به دست فروشگاه زیرو واچ می رسد را قیمت خام ساعت می نامیم.

این قیمت خام با احتساب مختصری از هزینه پیک وهزینه بسته بندی و جعبه ساعت و هزینه مالیات بر ارزش افزوده و هزینه سودی که زیرو واچ از این معامله بهره میبرد را جمع میزنیم و در سایت به عنوان قیمت محصول وارد می کنیم.

البته این قیمت برای فروش عمده و تک فروشی محصولات متفاوت است و علت آن حذف شدن هزینه پیک و بسته بندی و مالیات است که دیگر محاسبه نمی شود . پس به جمع بندی زیر توجه کنید

جمع بندی محاسبه قیمت

خب این قسمت رو براتون به صورت ریاضی مینویسم البته اگه زیاد جالب نشد بزارید رو این حساب که پزشک ها ریاضی شون تعریفی نداره.

قیمت ساعت در سایت = قیمت خام ساعت + هزینه جعبه + هزینه بسته بندی و پاکت + مختصری از هزینه پیک + حد اکثر ۲۰% هزینه خام ساعت جهت سود شرکت

تخفیف کجاست ؟

خب با مشاهده محاسبه ریاضی بالا حتما متوجه خواهید شد که ما حداکثر می توانیم از آن ۲۰% سود شرکت خود برای تخفیف کمپین ها استفاده کنیم و برای همین است که شما در زیرو واچ کد تخفیف واقعی را تجربه خواهید کرد .


اطلاع رسانی تخفیف و جشنواره ها


در این بخش سعی میکنیم که بخش هایی که برای دست یابی به تخفیف مناسب می توان استفاده کرد را توضیح دهیم


شبکه های اجتماعی زیرو واچ

یک سرزمین متفاوت ازخود سایت زیرو واچ که اینجا برایتان توضیح میدهم

اگر کمی در قسمت تماس با ما گشت زده باشید خواهید دید که ما همچنان بر خلاف نظر مشاوران تصمیم گرفتیم که در اکثر شبکه های اجتماعی صفحه داشته باشیم

از تلگرام و اینستاگرام و شبکه های غیر مطرح خارجی گرفته تا شبکه های مطرح داخلی مثل گپ و بله و سروش که همه این ها در صفحه تماس با ما قرار گرفته . ادرس صقحه تماس با ما

شما می توانید از این صفحات هم به صورت مستقیم خرید کنید و هم از آخرین اخبار سایت مطلع بشین.

به جز این موارد شبکه های اجتماعی اولین مکان ما برای انتشار کد تخفیف ها کمپین ها و جشنواره های محصولات زیرو واچ است . علی الحساب ادرس یک شبکه پیام رسان ایران و خارجی را همینجا معرفی میکنم

شبکه اجتماعی اینستاگرام

با توجه به اینکه اینستاگرام قابلیت تبادل لینک ندارد وهمچنین قسمت فروشگاهی آن در ایران قابلیت پرداخت ندارد ما در این شبکه به موضوعات حاشیه ای مثل معرفی برند ها معرفی جشنواره ها و توضیحات وبلاگ و… می پردازیم .

البته شما می توانید از طریق سامانه پیامک زیرو واچ و همچنین دایرکت اینستاگرام محصولات خود را خرید کنید

ما آدرس کانال روبرو که واس خودمونه و مسئول اکانت رو برای شما هم از جهت امانت و هم از جهت صداقت تایید میکنیم ( ادرس شبکه اجتماعی اینستاگرام )

شبکه اجتماعی اینستاگرام

فروشگاه اجتماعی پیام رسان گپ

اگر شما هم مثل ما طرفدار شبکه های ایرانی هستید می توانید دقیقا همین فروشگاه را در پیام رسان گپ مشاهده کنید .

اگر می خواهید سوپرایزتان کنم باید بدانید که ما اولین پیام رسانی را که به صورت روزانه پشتیبانی و بروزرسانی می کنیم همین پیام رسان گپ است ادرس این پیام رسان هم در ادامه همین جمله قرار دارد . لینک فروشگاه زیرو واچ در پیام رسان گپ

پیام رسان گپ


صفحه قرارداد ها

سعی کردیم با ارتباط خوبی که با بعضی نهاد ها داشتیم با بعضی ارگان ها و سازمان ها صحبت کنیم و برای مشتریان و همکاران آن ارگان تخفیف های مخصوص تری بزاریم . در نتیجه اگر می خواید ببینید که شامل این تخفیف ها میشید یا نه کافیست به صفحه قراردادها مراجعه کنید

به جز این موضوع ما سعی کردیم که تخفیف های گذشته و حالا رو هم در همین صفحه قرار دادها بگذاریم تا اگر در شبکه های اجتماعی همراه ما نبودید از فرصت جشنواره های زیرو واچ محروم نشوید

پست الکترونیک حساب کاربری

اگر حساب کاربری خود را توسط پست الکترونیک ایجاد کرده باشید حتما تیک خبرنامه سایت را مشاهده کرده اید.

این گزینه را فعال کنید تا ما برایتان اخبار مهم سایت و کد های تخفیف و جشنواره ها رو برای ایمیلتان ارسال کنیم.

فقط حواستان باشد اگر خیلی منظم و مرتب از رایانامه استفاده میکنید از این روش استفاده کنید وگرنه ما توصیه میکنیم در صفحات اجتماعی زیرو واچ مانند صفحه تلگرام و اینستاگرام زیرو واچ و ..استفاده کنید.

ارسال پیامک

خب مثل مورد قبل اگر اطلاعات تلفن شما برای ما در دسترس باشد ما حتما برای شما پیامک خواهیم فرستاد و شما را از ساعت هایی که تخفیف خورده اند مطلع می کنیم .

برای جشنواره ها و اخبار ویژه هم همین روال ارسال پیامک وجود دارد .

اگر بعد از فعال شدن این روش خدای ناکرده و در اثر اختلال سیستم از سیل انبوهی از پیام ها که برایتان ارسال می شد ناراحت شدید می توانید سریعا به ما اطلاع دهید .

روش های ارتباط با ما که دیگه واضحه . در قسمت منو صفحه اصلی میتونید این قسمت رو پیدا کنید.


روش های تخفیف گرفتن؟؟


یک سئوال خیلی ساده اما مهم برای تمام فروشگاه های اینترنتی بحث تخفیف ها و جشنواره های سایته که اغلب کاربران رو این موضوع خیلی حساسیت دارن و شما هم به خاطر همین مطلب تا اینجا همراه ما بودین .

پس سعی میکنم یک توضیح مناسب و تیتروار بدم پس درادامه همچنان با ما همراه باشید .

همینجا بگم که تیتر ها ترتیب خاصی نداره میتونید از آخر شروع به خوندن کنید

روش اول : خرید بیشتر !!

خب روش اول این هست که تعداد بیشتری از زیرو واچ ساعت تهیه کنید. اگر در هر خرید بیش از سه محصول داشته باشید. با توجه به نوع محصول یک درصد خاصی تخفیف میگیرید این روش یک خوبی دیگه داره که اگه چند محصول در سبد خرید زیرو واچ داشته باشید پیک و ارسال هم براتون رایگان محسوب میشه و در واقع با یک تیر چند هدف رو زدین.

اگر این تخفیف به هر دلیل براتون لحاظ نشد( امکانش خیلی کمه ) بعد از خرید حتما در کیف پولتون شارژ میشه یا هم میریزیم به حسابتون ( در کل نگران این قسمت نباشید )

روش دوم: کد معرف !!

روش دوم هم این هست که اگه با استفاده از کد معرف شما شخصی از زیرو واچ خرید کنه.

در این صورت هم شما از یک تخفیف خوب بهرهمند خواهید شد و هم عضو جدید زیرو واچ میتونه از اولین خریدش یک عالمه تخفیف بگیره .

راستی شما میتونید در یک مدت طولانی از این تخفیف استفاده کنید.

کد معرف هم تو پنل کاربری زیرو واچ موجود هست فقط اطلاع داشته باشید که معرف شما حتما یک خرید موفق از زیرو واچ داشته باشه.

روش سوم: شبکه های اجتماعی !!

روش سوم خیلی ساده تره اما جامعیت کمتری داره !!

شما میتونید عضو شبکه های اجتماعی زیرو واچ بشید و یک تخفیف کوتاه مدت با درصد مناسب روی محصولات خاص هر شبکه اجتماعی بگیرید برای این تحفیف کافیه به ما طلاع بدید که عضو پیام رسان ها شدید و کد تخفیف رو از ما تحویل بگیرید .

سوال تخفیفی مهم

بعضی از دوستان میگن ما خجالت میکشیم که مثلا برای چند درصد خیلی ناچیز تخفیف به شما خبر بدیم و از این حرفا… داشتیم که میگما

در جواب باید بگم

اولا : لطفا در این زمینه ها حداقل با زیرو واچ صمیمی باشید. اصلا خجالت و.. نداره.

دوما هم همون اول این مقاله گفتم که تخفیف های ما شاید درصد کمی داشته باشه اما خیلی واقعی و حساب شده است پس از کم بودن درصد تخفیف نگران و ناامید و متعجب و یه عالمه چیزهای دیگه نشید.

روش چهارم: جشنواره ها

روش چهارم فوق العادس فقط نیاز به صبر داره.

اگر محصول مورد علاقه شما تا کنون مورد تخفیف ویژه زیرو واچ قرار نگرفته میتونید منتظر جشنواره بمونید و از یک تخفیف بی نظیر ساعت خودتون رو در جشنواره های زیرو واچ تهیه کنید . این مورد خیلی همراه با شانسه اگر خوش شانس هستید حتما منتظر باشید و حالشو ببرید.

روش پنجم : فعالیت در سایت و پیام رسان ها

خیلی تصمیم دشواری بود اما تونستیم این مورد رو هم به روش تخفیف اظافه کنیم .

با توجه به اینکه زیرو واچ از فعالیت شما در سایت و شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام و سروش و.. مطلع هست و در نتیجه به افرادی که به صورت منظم در مشاهده سایت و نظر دادن و کامنت دادن و لایک کردن و … فعال هستن به صورت دوره ای تخفیف داده میشه و شاید خیلی از تخفیف های ما ارزش کمتری نسبت به این مورد داشته باشن .

ما خودمون تصمیم به این تخفیف ها گرفتیم و افراد رو هم خودمون انتخاب می کنیم . همین قدر قاطع !!

البته اگر شما فکر میکنید فرد فعالی محسوب میشید و فکر میکنید که تا کنون تخفیفی نصیبتون نشده میتونید اطلاعات خودتون رو برامون بفرستید که در قرعه کشی این روش شرکتون بدیم.

نتایج این قرعه کشی در شبکه های اجتماعی منتشر میشه و در برابر دید همگان قرار میگیره

روش ششم : پیشنهاد ساعت

اگر شما ساعت هایی که نیاز دارید. ولی این ساعت ها در فروشگاه زیرو واچ موجود نیست (منظورم اینه که یا کلا نیست یا در انبار به پایان رسیده ) میتونید اون مدل ساعت رو به ما پیشنهاد بدید تا موجودش کنیم و از یک تخفیف خوب در همون ساعت بهره مند بشید .

شما عزیزان هم میتونید چند روش ایجاد تخفیف رو در پایین این پست یا سایر صفحات بنویسید . آخر هر فصل بر اساس روش پنجم به قید قرعه از این لیست به چند نفر تخفیف ویژه میدیم .

منتظر پیامتون هستیم .

3 دیدگاه برای “چگونه از زیرو واچ تخفیف بگیرم ؟؟

  1. profile avatar
    حمید گفته:

    سلام
    یک ست ساعت کوبل خریده ام ولی وقتی کد اون رو سرچ میکنم اصلا ردی از اون در اینترنت نیست CB6163 آیا ممکنه تقلبی باشه؟۰۰۰۰

  2. profile avatar
    حمید گفته:

    سلام
    یک ست ساعت کوبل خریده ام ولی وقتی کد اون رو سرچ میکنم اصلا ردی از اون در اینترنت نیست CB6163 آیا ممکنه تقلبی باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *